Loading...

اخبار

گوگل با Vision API چهره ها را در گوشی های اندرویدی شناسایی می کند

نوشته شده در : 2015/08/15 - 13:52
گوگل روز پنج شنبه اعلام کرد که ورژن ۷.۸ گوگل پلی سرویس را منتشر خواهد کرد. این شرکت اعلام کرد که با انتشار این نسخه ی جدید، این کمپانی دو API جدید را برای برنامه نویسان اضافه کرده است.

API پیام های نزدیک، و API دید گوشی. این API به شما کمک می کند تا با استفاده از تکنولوژی دید همزمان در دستگاه، برنامه هایی تولید کنید که دنیای مجازی را با معناتر کنند.

google-app-vision-api

 

Mobile Vision API ترکیبی از دو API است، API چهره و API بارکد ؛

 

 همان طور که از نامش پیداست، حتی وقتی بارکد ها را از بغل اسکن کنید، آنها شناسایی می کند. API صورت به برنامه نویسان اجازه می دهد که چهره های اشخاص را در عکس ها و ویدیو ها با استفاده از شناسایی چهره و یا تشخیص چهره پیدا و رد یابی کنند.


در حالی که این قابلییت در برخی از گوشی های هوشمند وجود دارد، API چهره، بینی، چشم ها و دهان یک شخص را تشخیص می دهد و به شما کمک می کند تا موقعیت آن ها را هم در عکس و هم در ویدیو پیدا کنید.

 

کار API بار کد در اینجا این است که به API چهره کمک کند تا چهره ی اشخاص را در هر زاویه ای، برای مثال از کناره ها و یا حتی برعکس، تشخیص دهد. برنامه نویسان می توانند از این API ها در عکاسی، بازی و یا حتی دادن دستورات بدون دخالت دست، استفاده کنند.


API اطراف یا پیام های اطراف، یک کارگاه کشف و ارتباط برای دستگاه هایی است که از نظر مکانی در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. API اطراف که به آن پیام های اطراف نیز می گویند، هم به اندرویدی ها و هم کاربران iOS اجازه می دهد تا دستگاه های اطرافشان را پیدا کنند، به آن ها متصل شوند و با آن ها ارتباط برقرار کنند.

دسته : نرم افزار منبع : Zoomtech بازدید : 2599
برچسب ها : اندروید گوگل

نظر کاربران

نظری برای این خبر ثبت نشده است .

فیلیشا


یک فروشگاه اینترنتی است که به عنوان یک پل ارتباطی قدرتمند، خریداران را با شاخص ترین و مطمئن ترین وارد کنندگان کشور که ارائه دهنده مناسب ترین قیمت ها می باشند، مرتبط می سازد.

از تخفیفات و پیشنهاد های ویژه مطلع شوید!